Har du tatt i bruk din Transportnett Kundeportal?

En portal for deg som kunde hos oss

Skjermbilde 2017-11-09 kl. 12.27.21.png

Det skal være enkelt å ha kontroll på ditt partnerskap med oss som leverandør. Derfor har vi en egen Transportnett Kundeportal som skal gi deg overblikket du trenger.

Følg dine prosjekter i realtid

Få enkelt tilgang til alle prosjektene dine hos oss. Eksterne interessenter i dine prosjekter kan også gis tilgang til kundeportalen med egen pålogging. På den måten kan alle følge prosjektets fremdrift og oppgaver i realtid. Prosjektarbeidet får et felles utgangspunkt.

Opprett henvendelser til oss i TN

Som kunde har du en selvbetjeningsportal tilgjengelig 24/7 for å følge opp eksisterende supportsaker eller registrere nye kundeserviceforespørsler. Du vil kunne følge sakene dine og prosjekter som allerede er i gang, inkludert utvalgte filnotater, e-post og dokumenter, og du kan  også legge til oppgaver som må følges opp av teamet vårt.  

 
Skjermbilde 2017-11-09 kl. 12.23.59.png
 

Deling av dokumenter

I din kundeportal har du et utvalg av dokumenter tilgjengelig, enten de er knyttet til et salg, prosjekt, supportsak ( ticket) eller en e-post korrespondanse. Det skal være enkelt og trygt å dele dokumenter uten å måtte sende e-poster.

Skriftlige godkjenninger samlet ett sted

Vi jobber hele tiden med å forbedre vår kundereise. En viktig del av denne reiser er Sign-offs. Oftest praktisert i prosjekter med endringer, milepælsplaner og del leveranser. I kundeportalen har du enkel oversikt over sign-offs. Du kan kommentere dem og sette statuser. I tillegg mottar du varsel per e-post.

Fakturahistorikk

Du har full oversikt over alle fakturagrunnlag som er generert.

 

Dersom du ikke har mottatt påloggings informasjon til din Transportnett Kundeportal enda kan du ta kontakt så vil du få en invitasjon tilsendt!